Hráč má za úkol vybudovat vzkvétající osadu v jedinečné simulaci feudální ekonomiky – každá rodina provozuje svůj obchod, vlastní své zboží a volně obchoduje s ostatními vesničany na trhu. Spravuje pozemky, staví domy, pořádá akce, vybírá daně, udržuje nabídku a poptávku, a přitom se věnuje diplomacii.
Původním záměrem bylo udělat simulátor středověkého hostince na motivy hry Prison Architect.
Simulátor feudální ekonomie se z toho stal poté, co se autor začal zajímat o historii a rozhodl se jí inspirovat při designu hry.
Individuální simulace ekonomiky, volného trhu a osobního vlastnictví řízené umělou inteligencí.
Náročný byl návrh logiky, architektury i vhodných algoritmů, stejně jako provedení s ohledem na potřeby hráčů a pravidla game designu.
5. místo v mezinárodní soutěži IndieDB (2022)
Fulqrum Publishing
Studio založil herní vývojář Michal Roch. Malý tým zapálených vývojářů se snaží vytvářet hry, jež hráče zcela pohltí. Také buduje komunitu lidí, kteří rádi tvoří, sdílejí a vyjadřují se prostřednictvím hraní. První hrou studia se stala simulace budování středověkého města Lords and Villeins (2022).
Portfolio: Lords and Villeins (2022)
Získejte více informací na rostoucí česko&slovenské archivační a herní platformě.
visiongame.czKingdom Come: Deliverance II
Detail hryKROMLECH
Detail hryPHONOPOLIS
Detail hry